Меню KDT
МЕНЮ

Негізгі бет  > Оқушыларға  > Өзін-өзі басқару ұйымы

Өзін-өзі басқару ұйымы


 Тәрбие жүйесінің  мақсаты:  табысты тұлғаны дамыту үшін, мектептегі әр оқушының дарындылығын шығармашылық және креативтік ерекше қабілеттерін ашу. Тәрбие жүйесінің міндеті: тәрбие сапасын көтеру үшін мектепте дарындылардың өсуіне арнайы орта жасау. №69 мектеп – гимназия «Биоақпараттану және синергетика» технологиясы бойынша жұмыс жүргізуде.
                                
 
    Мектептің өзін–өзі басқару ұйымына 2015 - 2016  оқу жылында жаңадан сайлау өткізілді.  Сыныпта сайланған көшбасшылар мектептің өзін – өзі басқару ұйымына іріктеліп министрлікке тағайындалды. Жалпы 2-10 сыныптар арасында 63 көшбасшы сайланды. 22.09.2015 ж. өзін – өзі басқару ұйымының президенті және министрлерінің ұлықтау рәсімі өтті.
                               
                                  Мектеп ұланбасы


Ержанова  Дана

 Мақсаты: мектепте өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын алға қою. Мектеп білім сапасын 63 пайызға,  тәртіпті  70 пайызға көтеру.

 Міндеті:
-Өзін- өзі басқару ұйымының  мүшелерін біріктіру
-  Мектептегі тәртіпті қадағалау
- Оқушылардың барынша мектеп өміріне қатыстыру
- Саналы, патриот оқушыларды  тәрбиелеуге  үлесімді  қосу
- Өзімде қойылған міндеттерді  орында

Премьер  министр


Таттыбаева  Мадина

 

 Мақсаты: МӨБ  (мектептің өзін – өзі басқару ) жұмысының  нәтижелілігі  жөнінде  мағлұматтар  жинау және оны талдау.

 Міндеті : Топтардың  нәтижелі  жұмыс  жасауын ұйымдастыру.

Премьер  министр


Садманова Маржан

 

 Мақсаты: МӨБ  (мектептің өзін – өзі басқару ) жұмысының  нәтижелілігі  жөнінде  мағлұматтар  жинау және оны талдау.

 Міндеті : Топтардың  нәтижелі  жұмыс  жасауын ұйымдастыру.

 Ата-аналармен жұмыс бойынша министр


Хасенқызы  Гүлсезім

 

 Мақсаты:  ата-аналардың  мектеп өміріне  және  мектептегі   өзін-өзі  басқару  ісіне белсене  араласуына  ықпал жасау.

 Міндеті:  мектеп  өміріндегі  іске белсене ат салысатын және де ата-аналар  комитетіне мүшелікке  енген,  мектепке көмек  көрсететін  ата –аналармен оқушылардан топ құру.

Бұқаралық  ақпараттық  құралдар министр


    Әшірханова  Айдана

 Мақсаты:  халықаралық масштабта, республикалық, облыстық, аудандық  газет-журналда, ғаламторда, баспасөзге  мектеп өмірінен мақала жариялап отыру.

 Міндеті: Мектеп оқушыларының  қабілеті мен талантын  шыңдауда, шығармашылық  топпен тығыз байланыс  жасау. Біріктірілген  жобаға  серіктестік  және қолдаушы іздеу.

Бастауыш сынып  бойынша министрі


Досболова Айнагүл

  Мақсаты:  мектепте өзін-өзі басқару ісінде жетістікке  жету үшін бастауыш  мектеп көшбасшыларына  қолдау көрсету, көмек беру.

  Міндеті:  тәлімгерлер топтарын таңдау және  оларды бастауыш мектептің әр бір сыныбына қамқоршы ретінде тағайындау. Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек көрсету, лидерлерді және сынып белсенділерін үйрету.

Спорт және денсаулық  министрі


Ергеш Шөкен

 Мақсаты: оқушылардың денсаулықтарына бақылау жасау, кеңес беру.Оқушыларды спортпен  белсенді шұғылдануға  баулу.

 Міндеті: құрамына спорт пен медицинаға икемді оқушыларды  баулып медицина  саласында қызмет жасайтын ата-аналар мен байырғы спортшыларды жинақтау.

Мәдениет министрі


Ермек Мәдина

 Мақсаты:  бағыт  бойынша түрлі мәдени  шаралар  өткізу  (әншілер конкурсы, бишілер жарысы, спортпен шұғылданушы, оқушылар жайлы мағлұмат жинау).  Оқушыларды өнер мен мәдениет саласына белсенділікпен  бейімдеу.

  Міндеті:  Мәдени іс-шарамен айналысуды  ұнататын оқушылардан топ құру немесе осы салада тәжирибесі бар ата-аналардан топ құру

Ақпарат және технология  министрі


               Қалдан Гүлнұр

Мақсаты: МӨҚ (мектептің өзін-өзі басқару) жұмысының нәтижелілігі жөнінде ақпараттар жинау және  оны талдау.

Міндеті: Топтардың нәтижелілігі жұмыс жасауын ұйымдастыру. Мектептің өзін-өзі басқару жұмысының барлық  бағыттары туралы ақпараттар жинау.

Көптілділік министрі



Мырзахметова Айгерім

  Мақсаты: оқушыларды тұғырлы үш тілді меңгеруге тарта  білу. (қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі)

  Міндеті:  үш тілді немесе  бір тілді өте  жақсы меңгерген оқушылар тобын жинақтау.


Мектеп заңгері


Сүлейменов  Ернар

   Мақсаты:  Үзіліс  уақытында  және  мектепішілік  іс-шараларда оқушылар арасындағы қоғамдық   тәртіпті  сақтау. Мектеп жарғысындағы мектеп мүлкін бұзбау  және ұрламау,  дөрекі сөздерге және басқа да  бұзықшылыққа  жол бермеу.

    Міндетті: Топтарды  полицияда қызмет  етуді ұнататын, мектептің тәртіп ережелерін  жиі  бұзатын, және профилактика кеңесінде  есепте  тұрған оқушылармен  тығыз  байланыс  жасау.

Зияткерлік  және капитал  министрі



Нұржау Аяулым

   Мақсаты:  Оқушылардың  ғылым, техника, экономика, заң, саясаи, қоғамдық белсенділік  саласындағы  интеллектуалдық өрісін  кеңейту. «Бизнес- мектеп»  проектісіндегі оқушылардың   іскерлік қабілетін дамыту.

   Міндеті:  өзін әр  түрлі  пәндерден үздік  көрсете  білген және ғылымға, білімге бизнеске қатысы  бар ата-аналардан топ жасақтау.

Ішкі  істер  министрі



Омарбаев  Бекзат

 Мақсаты:  Үзіліс  уақытында  және  мектепішілік  іс-шараларда оқушылар арасындағы қоғамдық   тәртіпті  сақтау.Мектеп жарғысындағы мектеп мүлкін бұзбау  және ұрламау,  дөрекі сөздерге және басқа да  бұзықшылыққа  жол бермеу.

 Міндетті: Топтарды  полицияда қызмет  етуді ұнататын, мектептің тәртіп ережелерін  жиі  бұзатын, және профилактика кеңесінде  есепте  тұрған оқушылармен  тығыз  байланыс  жасау.

  Мектептің өзін–өзі басқару ұйымына 2014 - 2015  оқу жылында жаңадан сайлау өткізілді.  Сыныпта сайланған көшбасшылар мектептің өзін – өзі басқару ұйымына іріктеліп министрлікке тағайындалды. Жалпы 2-10 сыныптар арасында 63 көшбасшы сайланды. 22.09.2014 ж өзін – өзі басқару ұйымының президенті және министрлерінің ұлықтау рәсімі өтті. Мектеп директоры Оразымбет Жансейітұлы Конкабаев 2013-2014  оқу жылында өзін – өзі басқару ұйымының құрамында болған оқушыларға алғыс білдіріп мақтау қағазымен марапаттады. Жаңа оқу жылында сайланған министрлерге сәттілік тілеп, сенім білдірді.


                                 

                                                                      Мектеп президенті
                                                             
                                                                        Ермек Нурислам
                                                                       
                                                                       Премьер министр
                                                           
                                                                    Мукушева Жанель

                                                       Ата - аналармен жұмыс министрі
                                                          
                                                                     Хасенова Ботагөз
                   
                                                   Бұқаралық ақпарат құралдар министрі
                                                         
                                                                       Бекбаева Алия

                                                        Ақпараттық технология министрі
                                                         
                                                                   Әлиасқар Гүлжайна

                                                                  Мәдениет министрі
                                                         
                                                                         Қабыл Азамат

                                                            Бастауыш мектеп министрі
                                                         
 

                                                       Денсаулық және спорт министрі
                                                        
                                                                      Заманова Назерке

                                                           Капитал және Зият министрі
                                                       
                                                                     Тасболатова Қымбат

                                                                 Көптілділік министрі
                                                      
                                                                  Шамшиева Лаура

                                                                   Мектеп Заңгері
                                                      
                                                                   Нұғман Гүлмарал

                                                                     2013-2014 оқу жылы
                                                                       Мектеп президенті

                                                   
                                                                   Кусайынова Ляззат

Мақсаты: Мектепте өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын алға қою. Мектептегі білім сапасын 63 пайызға, тәртіпті 70 пайызға көтеру.
Міндеті:
- Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелерін біріктіру
- Мектептегі тәртіпті  қадағалау
- Оқушыларды барынша мектеп өміріне қатыстыру
- Саналы,патриот оқушыларды тәрбиелеуге үлесімді қосу
- Өзіме қойылған міндеттерді орындау

Премьер министр


Ермұхамбет Ажар

Мақсаты:
МӨБ ( мектептің өзін –өзі басқару) жұмысының нәтижелілігі жөнінде мағлұматтар жинау және оны талдау.
Міндеті:
Топтардың нәтижелі жұмыс жасауын ұйымдастыру.

 Ата – аналармен жұмыс министрі


Дулат Ақниет

Мақсаты: Ата-аналардың мектеп өміріне және мектептегі өзін–өзі басқару ісіне белсене араласуына ықпал жасау.
Міндеті: Мектеп өміріндегі іске белсене ат салысатын және де ата-аналар комитетіне  мүшелікке енген, мектепке көмек көрсететін ата–аналармен оқушылардан топ құру.

Бұқаралық ақпарат министрі


Ермек Нұрислам

Мақсаты: Халықаралық масштабта, республикалық, облыстық, аудандық газет–журналда, ғаламторда, баспасөзге мектеп өмірінен  мақала жариялап  отыру.
Міндеті: Мектеп оқушыларының қабілеті мен талантын шыңдауда, шығармашылық топпен тығыз байланыс жасау. Біріктірілген жобаға серіктестік және қолдаушы іздеу.

Технология және ақпарат министрі

Нұрбек Айымбүбі

Мақсаты:
МӨБ (мектептің өзін-өзі басқару) жұмысының нәтижелілігі жөнінде ақпараттар жинау және оны талдау.
Міндеті:
Топтардың нәтижелі жұмыс жасауын ұйымдастыру.
Мектептің өзін–өзі басқару жұмысының барлық бағыттары  туралы ақпараттар жинау.

 Ішкі істер министрі


Марат Гүлдана

Мақсаты:  Үзіліс уақытында және мектепішілік іс –шараларда оқушылар арасындағы қоғамдық тәртіпті сақтау.
Мектеп жарғысындағы мектеп мүлкін бұзбау және ұрламау, дөрекі сөздерге және басқа да бұзығушылыққа жол бермеу.
Міндеті: Топтарды полицияда қызмет етуді ұнататын, мектептің тәртіп ережелерін жиі бұзатын, және профилактика кеңесінде есепте тұрған оқушылармен тығыз байланыс жасау.

 Мәдениет министрі


Жетесова Аяулым

Мақсаты:
Бағыт бойынша түрлі  мәдени шаралар өткізу (әншілер конкурсы, бишілер жарысы, спортпен шұғылданушы, оқушылар жайлы мағлұмат жинау).
Оқушыларды өнер мен мәдениет саласына белсенділікпен бейімдеу.
Міндеті: Мәдени іс- шарамен айналысуды  ұнататын оқушылардан топ құру немесе осы салада тәжірибесі бар ата–аналардан топ құру.

 Бастауыш мектеп министрі


Жандуллаева Әсел

Мақсаты: Мектепте өзін –өзі басқару ісінде жетістікке жету үшін бастауыш мектеп  көшбасшыларына қолдау көрсету, көмек беру.
Міндеті:
Тәлімгерлер топтарын таңдау және оларды бастауыш мектептің әр бір сыныбына қамқоршы ретінде тағайындау.
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек көрсету, лидерлерді және сынып белсенділерін  үйрету.

 Спорт және денсаулық министрі


Касенов Бахтияр

Мақсаты:
Оқушылардың денсаулықтарына бақылау жасау, кеңес беру.
Оқушыларды спортпен белсенді шұғылдануға баулу.
Міндеті: құрамына спорт пен медицинаға икемді оқушыларды баулып медицина саласында қызмет жасайтын ата–аналар мен байырғы спортшыларды жинақтау.

 Капитал және қаржы министрі


Марат Меруерт

Мақсаты: Оқушылардың ғылым, техника, экономика, заң, саясат, қоғамдық белсенділік саласындағы интеллектуалдық өрісін кеңейту.
«Бизнес – мектеп» проектісіндегі оқушылардың іскерлік қабілетін дамыту.
Міндеті: өзін әр түрлі пәндерден үздік көрсете білген және ғылымға, білімге бизнеске қатысы бар
ата–аналардан топ жасақтау.

 Көптілділік министрі

Шамшиева Ақниет

Мақсаты: Оқушыларды тұғырлы үш тілді  меңгеруге тарта білу. ( қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі)
Міндеті: Үш тілді немесе бір тілді өте жақсы меңгерген оқушылар тобын жинақтау.

                         Оқушының өзін – өзі басқару ұйымының жұмысы туралы ақпарат

  Мектепте өзін – өзі басқаруға 2-11 сыныптар арасынан 52 көшбасшы сайланды.
                                       
 Сынып көшбасшылары ашық дауыспен сайланды. Мектепте өзін –өзі басқарудың жоғарғы органы мектеп көшбасшылар кеңесі. 
                                       
Аталған технологияда қателесу, көру әдісі арқылы оқушыларға тәжірибе жинақтауға уақыт беріледі. Жемісті тәжірибені тәрбие жұмысының жақсы нәтижесі деуге болады. Балалар  сөзіне қарап емес, ісіне қарап таңдау жасауды түсінбейінше, қателіктер міндетті түрде болады. Қайта сайлау, өзін –өзі басқару құрылымының қабілетіне қарай қалыптасуы арқылы жүзеге асырылады. Бұл мектепте өзін- өзі  басқаруды құрудың бастамасы. Мектеп әкімшілігі үрдісті тікелей басқаруға араласқан жоқ.
 Мектеп директоры, тәрбие ісінің меңгерушісі, ең алдымен сынып жетекшілер қажетті тәжірибе жинақтаудың қиын жолында жаттықтырушы, кеңес беруші бола алады. Оқушы тәрбиесінің сапасы олардың алдына қойған ережеге сәйкес: «Қаншалықты оқушы өзінің іс – әрекетімен қоршаған әлемді өзгертеді, соншалықты қоршаған әлем оқушыны өзгертеді  немесе «адам үрдісті жасайды, ал үрдіс адамды жасайды».  Егер ол әлемді жақсартса оның өзі де жақсы болғаны.
                                        
                                       
                                                              
                         Көшбасшылар кеңесінің мақсаты мен міндеті
 -әр оқушының дарындылығын және қабілеттерін ашу үшін және мектептен кейінгі өмірге дайындау үшін, мектептің өзін-өзі басқару қауымдастығы «ұжымдық сана» командасына кіреді.
  Осыған орай, мектеп президенті, президент дублерлары,  премьер  министр, министрлер тағайындалды. 
  Мектеп президенті
  Ермұхамбет Ажар
  Президенттің дублерлері:
  Рахман Алихан
  Байкашева Дильназ
  Калибекова Камила
  Жаңабергенов Бәйдібекхан
  Премьер министрі: 
  Жарасова Гүлім, Исайнов Рустем
  Өзін – өзі басқару құрамындағы министрлер:
  Ата – аналармен жұмыс министрі 
  Дулат Ақниет
  Технология  және  ақпарат министрі Нұрбек Айымбүбі
  Денсаулық  және спорт министрі Касенов Бахтияр 
  Көптілділік министрі  Шамшиева Ақниет
  Бастауыш сынып министрі  Жандуллаева Асель
  Ішкі істер министрі  Марат Гүлдана
  Мәдениет министрі    Қабыл  Азамат
  Бұқаралық ақпарат министрі  Ермек Нурислам
  Интеллектуалдық капитал және финанс министрі  Әбсаттар Әбунасыр  
  Мектеп заңгері Хамзиев Аслан  
  Әр министрліктер жеке мектепішілік іс – шаралар өткізіп, ұйымдастырды. 
                                       
                                        
Мысалы: ата – аналармен жұмыс бойынша министрлік  ата - аналарды мектеп өміріне және оқушылардың өзіндік басқару жұмыстарына белсенді қатыстыру мақсатында 10 сыныптың ата – анасы Жүнісов Қанат, Құрмашева Ақжанның әкесімен «Сәкен Сұңқар» атты кездесу кешін  жоғарғы деңгейде ұйымдастыра білді. Аталған кеште  өзін – өзі басқару ұйымының   мүшелерінің  кезекшілігі, залдағы тыныштықтың сақталуына үлкен мән берді.  Пәндік апталықтарда, он күндіктерде  көптілділік министр, мәдениет министрі әр қайсысы өз командасымен ұйымдастырған іс – шаралар сәтті өтті. Мұғалімдер күніне арналған өзін – өзі басқаруда нәтижелі қызмет көрсеткен министрлер – Бастауыш сынып министрі – Жандуллаева Асель, премьер министр – Жарасова Гүлім, Бұқаралық ақпарат министрі – Ермек Нұрислам және Денсаулық және спорт министрі -  Касенов Бахтияр мектеп әкімшілік тарапынан мақтау қағазымен марапатталды. 
                                        
 Өзін –өзі басқару ұйымының әр мүшесінде жауапкершілікті сезіну,  өзін ортада ұстай білу мәдениеті қалыптаса бастағандығы аңғарылады.
 Бұдан оқушыларымыздың өз тәжірибесі қалыптасатындығын байқаймыз, және оқушыларды кәсібилендіріміз. Мақсаты: жауапкершілікке, тиянақтылыққа үйренеді. Басқарушы болып қалыптасып, өміршең болуына әрекет жасап жатырмыз.
                                        
                                        
 Негізгі кемшілік: әр сыныптың заң шығарушылары, әр сыныпта мектеп жарғысына қарсы келмейтін өздерінің жарғысы жасалмай жатыр. Көшбасшылар жарғы заң аясында жұмыс істеуді үйрену керек.